A4 Çalışmalarım




2 yorum:

  1. Merhaba,el yazısı yazmayı öğretiyoruz ama piyasalarda el yazı çizgilerine göre kağıtlar bulamıyoruz ve vaktimizin çoğunu fotokopi makinelerinin önünde bu kağıtlardan çoğaltmaya çalışırken buluyoruz kendimizi.Ben bunu hepimiz adına yaptım ve piyasalara çıkardım.Lütfen bana ulaşın,hemen temin etmenizi sağlayalım.Özellikle iki tür olarak planladım ilk grup kağıt harf ve rakam öğretirken işimize çok yarıyor,ikinci grup kağıt ise seslerde ilerledikçe çocuklarımız cümle,şiir,metin yazabiliyor,yazdıklarınında resmini yaparak, çok güzel pano çalışmalarımız hazır.hepimize iyi kullanımlar

    YanıtlaSil
  2. hocam iyi akşamlar ben Agrida görev yapıyorum 1.sınıf okutuyorum bende
    bende sınıfın için 30 öğrencim için almak istiyorum nasıl yapabiliriz kacar adet acaba bu kâğıtlar sizin sitede mail adresimiz varmı oradan yazsam olurmu

    YanıtlaSil